Czerwiec w grupie Figlarzy

  • Dnia 12.06.2024 z okazji Dnia Dziecka w przedszkolu będą czekać niespodzianki: dmuchańce, słodkie przekąski
  • Dnia 14.06.2024 odbędzie się przedstawienie Teatru Kulturka, pt. „Festiwal Bałkański”. Proszę o wpłatę 15 zł
  • Dnia 17.06.2024 jedziemy do Dawnej Szkoły i Wiejskiej Zagrody. Proszę, by dzieci dotarły do przedszkola do godziny 7:30. Proszę, by dzieci były ubrane stosownie do pogody, oraz przyniosły puste plecaki. Koszt wycieczki 85 zł. Proszę o wpłaty.
  • Dnia 19.06.2024 odbędą się warsztaty z pracownią Wiatrak
  • Dnia 20.06.2024 odbędzie się uroczyste zakończenie roku. Proszę o odświętny strój dla dzieci.

W czerwcu będziemy rozmawiali na następujące tematy:

  • Czego dzieci potrzebują do szczęścia?
  • Lato, lato, lato czeka
  • Wkrótce wakacje
  • Zwiedzamy świat

założone cele:

  • ćwiczenie umiejętności uważnego słuchania;
  • rozwijanie mowy;
  • poznawanie informacji o kolegach i koleżankach;
  • rozwijanie sprawności manualnej
  • rozwijanie motoryki małej;
  • rozwijanie orientacji przestrzennej;
  • kształtowanie potrzeby przyjmowania prawidłowej postawy;
  • rozwijanie sprawności fizycznej;
  • ilustrowanie piosenki ruchem;
  • usprawnianie koordynacji słuchowo – ruchowej;
  • zapoznanie dzieci z różnymi zakątkami świata;
  • ćwiczenie aparatu mowy;
  • budzenie chęci uczestnictwa w zabawach;
  • integracja grupy;
  • rozwijanie poczucia rytmu;
  • rozwijanie logicznego myślenia;
  • poszerzenie wiedzy o Dzikim Zachodzie;
  • wskazywanie celów wakacyjnych wycieczek;
  • rozwijanie umiejętności matematycznych;
  • reagowanie na sygnał, hasło;
  • doskonalenie umiejętności komunikacyjnych;
  • zachowanie bezpieczeństwa podczas wakacji;
  • zainteresowanie podróżowaniem;
  • utrwalenie nazw państw sąsiadujących z Polską;
  • utrwalenie znajomości figur geometrycznych;
  • rozwijanie wiedzy ogólnej (co to jest biuro podróży i czemu służy);
  • rozwijanie umiejętności współpracy z rówieśnikami podczas wykonywania wspólnego zadania;
  • rozwijanie umiejętności badawczych.